Sunday, January 8, 2012

horror #1: ended


Assalamualaikum. w.b.t

So tadi dah pegi cabut gigi.

Kedai gigi, 8.40p.m.


Tiba giliran aku, nurse jemput aku masuk bilik bedah. :D

Fatin a.k.a yuri(- -'') masuk sekali. Aku cakap bagus, tolong tengok apa dr. tu buat kat aku nanti. Aku xnak bukak mata!

Mata aku jeling-jeling dekat tray peralatan. Xde scalpel, xde syringe. Yes! Xde belah2 xde cucuk2. Aku lega.

Then dr. masuk, dlm tangan dia ada syringe! AAA aku terus tutup mata. Bismillah, selawat xberhenti. Dia bukak mulut aku dia cucuk!cucuk!
Scene 18SG baru bermula.

Sebahagian mulut aku rasa tebal. Kebas. Rasa bibir macam sexy gitu. 2minit kemudian dr. bawak klua sesuatu pulak. rupanya seakan screwdriver. (?!!!)

Scene 18SG pun berterusan. Dengan mata tertutup aku dengar Fatin uhh!eek!ee!aa!. Dia pulak yang ngeri. Aku mulut dah tebal xrasa apa. Rasa dr tonyoh2 kuat2, gerudi2. Aku pejam kuat-kuat je tetap ngeri walaupun xsakit. Tonyoh punya tonyoh, gerudi punya gerudi, pap, ada something dalam tangan aku. Dr letak dalam tgn aku gigi tu. HAHA.(sebenarnya nak letak dalam tray tapi dr terlepas betul2 masuk dalam tangan aku.)

Extraction done.ALHAMDULILLAHIRABBILALAMIIN.

Dah bayar semua tu aku ngan fatin pon cerita la balik apa jadi tadi. Fatin dah tergelak2 aku cakap macam orang cacat. Ya, rasa macam penghidap alzheimer pun ada mulut senget2 ni. Masa tu baru terfikir, baru nak rasa bersyukur yang amat Allah masih kurniakan deria & kekuatan untuk mengawal tubuh badan. Alhamdulillahirabbil'alameen. Ucapan yang tidak patut lekang daripada mulut dan hati kita.

And so the milk tooth is gone, i'm officially a grownup! :D Tapi xkan betul2 jadi grownup sbb gigi geraham xkan keluar. :P

But i have another checkup to go. Remember the HIV test kat sini? Another horror to get through. May Allah bless me with courage!(exaggerate bley..)

No comments: